Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

Hrochomut

4. 12. 2008 0:08
Nesouhlas

Tvrdit, že zimní gumy jsou JEN byznys, to je teprve obecné ohrožení, autore! prokazatelně vykazují zimní gumy v zimních podmínkách nesrovnatelně lepší vlastnosti a neporovnatelně vyšší bezpečnost, než letní.. Argumentovat tím, že to přece na letních taky jde, když budu jezdit opatrně, to je naprostá hovadina. Je to stejné, jako byste tvrdil, že je jen byznys tvrdit lidem, že by si měli kupovat auta s dobrými brzdami. Že přece dřív byla auta s mnohem horšími brzdami a taky se dalo jezdit, když se jelo pomalej. Snížil by si autor dobrovolně účinnost brzd třeba o třetinu? Dle slov autora pak stačí předvídavost a rozum s plynem. Ale to je přece třeba POŘÁD! A když budu jezdít s předvídavostí a opatrností a ještě budu mít co nejlepší brzdy a pneumatiky, budu na tom mnohem líp, než sice předvídavý a obezřetný, kterému auto špatně brzdí a špatně drží stopu...

0 0
možnosti
LN

Hrochomut

4. 12. 2008 0:08
pokračování

A v tom je podstata věci - udělat co nejvíc pro bezpečnost - a zimní gumy nejsou až tak velkou investicí navíc (když mám zimní, neojíždím přece letní, tak jakýpak byznys!) ... a navíc, někdy ani předvídavost nestačí, pak už sou ve hře JEN ty brzdy a přilnavost pneumatik..

0 0
možnosti
PN

petacx

3. 12. 2008 23:47
naprosty souhlas s autorem !!!

R^odjezdil jsem jednu drsnou zimu na letnich pneumatikach 8-o

a to tak ze jsem jezdil pomaleji  8-o  

coz neznamena ze bych to nekomu doporucoval zkouset ! 

parkrat jsem mel namale i kdyz v hodne male rychlosti 8-o 

0 0
možnosti
LN

Hrochomut

3. 12. 2008 23:55
Re: naprosty souhlas s autorem !!!

čili autorova slova spíše vyvracíš.. měl jsi párkrát namále, i když jel pomalinku.. Já sem pro jezdit v zimě na zimních, je to velký rozdíl. Nejedu pak na sněhu 90do zatáčky ani na zimních, ale rozhodně při stejné rychlosti jedu při mínus deseti bezpečněj na zimních, než na letních..

0 0
možnosti
PH

hekp

3. 12. 2008 23:45
pointa

Hlavní pointa článku je v tom že nezáleží jaký máte gumy, když jedete jako prase.

0 0
možnosti
SN

kuča

3. 12. 2008 23:28
Autore,

:-)napsal jste pěkný článek a já Vás za to chválím. V minulosti se jezdilo třeba jen na pneumatikách univerzálních a žádné problémy nebyly. Máte plnou pravdu v tom, že je to v umění zacházet citlivě s plynovým pedálem a předvídat. Není to opravdu otázka života a smrti. Rychlost se musí přizpůsobit povrchu po kterém jedu. Jenže dnes si každý léčí své komplexy agresivní jízdou a super auty, konce jsou známé. Jde tu opravdu o byznys!!;-O

0 0
možnosti
JK

MiroTR

4. 12. 2008 8:45
Re: Autore,

Jenomže v minulosti nebyl takový provoz a jezdilo se pomaleji. Nejde ani tak o to, udržet auto na silnici, to dokážete i na letních při opatrné jízdě. Ale pokud bude třeba náhle zastavit, pak na letních často nemáte šanci.

0 0
možnosti
PJ

Shumway

3. 12. 2008 22:00
podle mě jste napsal jenom kupu keců

přesto bych vám přál, až se budete na letních gumách klouzat někam do pr**le, aby jste z ní vylezl pokud možno živ a zdráv

0 0
možnosti
DK

76david

3. 12. 2008 21:59
dnešní ráno!!!

jj dnes ráno u nás, cca 350 metrů nad mořem, napadlo pár milimetrů sněhu a rozhodně do Vámi avizované nadmořské výšky máme daleko, takže ty dva dny v roce maj max jinde ... no a jak to dnes ráno u nás vypadalo??? každej debil s letníma byl mimo a brzdil provoz tím způsobem, že nadával na silničáře! ty pitomý značky o zimní výbavě bych zrušil a zavedl to jako v Rakousku .,.. ano, to je sice alpská země, ale u nás víme co je to sníh na silnici!!! takže Váš článek byla snaha, ale asi moc kilometrů nenajezdíte! a jak psal kolega, i 4 roky starý zimní gumy vyjedou mnohem víc, než letní ... (Y)

0 0
možnosti

čtenář zdrojů

3. 12. 2008 21:41
debilní článek

před 14 dny napadl snih. Večer mi volal kamarád, abych pro něj dojel svým autem, protože on není schopen na svých úplně nových letních gumách vyjet kopec do naší obce. Nechal auto pod kopcem. Já jsem pro něj jel a na svých 4 roky starých zimních gumách ho bezpěčně dovezl domů. Druhý den kamarád auto pod kopcem přezul na zimní gumy a najednou mu to do kopce jelo. Takže si autor může své pitomé rady strčit do zadku. Mimochodem, na ledu kloužou všechny gumy, na ujetém sněhu ale zimní gumy kloužovou výrazně méně, než gumy letní.

0 0
možnosti
E

edelcacao

3. 12. 2008 22:00
Re: debilní článek

Do zadku si je strč ty primitive, já jezdím na letních a nikdy se mi nestalo abych někde nevyjel pokud šlo o cestu, nejspíše je tvůj kamarád pěkný idiot a ty zřejmě takyRv(Y)

0 0
možnosti
VPB

Jadyk

3. 12. 2008 21:24
Trošku si to srovnejte

ve Vaší úvaze má mokrý asfalt stejnou mimochodem nic nevypovídající hodnotu 0,2(čeho?) jako led. Nevím, kolik jte najezdil kilometrů. Já docela dost a řeknu Vám, že mezi dobrou a špatnou zimní pneumatikou je rozdíl cca,30% a mezi špatnou zímní a letní dalších 30%. Pokud by se mi do kufru podíval někdo, kdo by byl na letních gumách, nevím jak by dopadl. Na rozdíl od Vás jsem vděčný za každou snahu o zvýšení bezpečnosti na silnicích. Těch víc jak 100 mrtvých za minulý měsíc to jen dokresluje...

0 0
možnosti
E

edelcacao

3. 12. 2008 22:08
Re: Trošku si to srovnejte

Jak by měl dopadnout? ;-D;-D Kecy o tom jak by jsi s ním zametl si nech, na diskuzi je každý hrdina v realitě by jsi stáhl ocas ( doslova) a hezky poslušně počkal na pčr;-D

0 0
možnosti
JB

OrpheusF1

3. 12. 2008 21:11
zajímavá teorie

Z části je určitě pravdivá, z části je zcestná, ale tak to bývá. Každopádně je bez debat, že zimní pneumatiky přispívají k vyšší bezpečnosti v zimě, na tom se snad shodneme. Nejsou rozhodně jediným ani nejdůležitějším faktorem, ale faktorem jsou a to podstatným. nevidím tedy důvod proč proti nim brojit hloupým přirovnáním s pláštěnkou. Až jednou tím, že si nevezmete páštěnku zabijete někoho jiného a ne jen, že si uženete rýmu, pak možná, do té doby je to jen kec.

0 0
možnosti
MK

martop

3. 12. 2008 21:11
Luxus

Tak to je luxusní záležitost tento článek. Nádherné shrnutí, ale i rozbor a závěr, paráda. Mám jen pocit, že na hmotnosti nezáleží, ale v neideálním případě bude zatížení náprav možná hrát také roli. Chválím a děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1414x
Autor se narodil v roce 1956. Často provokuje a šíří nekonformní názory. Má rád chytrá a promyšlená řešení a fungující systémy. Asi proto má značné výhrady k práci naší politické reprezentace a státní správy.

Seznam rubrik